Monday, October 27, 2008

Bicara buat temanku....



Teman,

Kekadang aku rasakan diari hidup ini terlalu panjang,

Jika didalamnya penuh dengan kekecewaan,kesedihan,kesunyian serta kegagalan,

Mahu saja aku menamatkannya,

Namun....hadirmu membuatkan diri ini semakin tabah menghadapi liku dan ranjau hidup ini...


Teman,

Kekadang aku rasakan diari perjalanan hidupku terlalu singkat,

Jika di dalamnya penuh dengan keceriaan,kebahagiaan dan kegembiraan,

Apatah lagi bila adanya dirimu disisi,

Yang menjadi pembakar semangatku,

penasihatku dan sahabatku yang setia,

Sungguh bertuah sesiapa yang memilikimu....


Tapi Teman...

Seandainya suatu masa nanti...

kita punya haluan sendiri..

Kenangan bersamamu akan sentiasa dihati,

Ku ingin ukhwah ini abadi dan sejati,

Namun siapa aku untuk menentukannya,

Siapa aku untuk menyatakannya...


Harapanku hanya satu...

Ingin melihatmu bahagia..selamanya....

Untukmu teman...terima kasih segalanya...

Aku amat menyayangimu.....

4 comments:

Anonymous said...

alangkah bahagianya punyai teman seperti awak...saya suka ziarah blog awak yg dapat berikan manfaat pada diri saya.

PERMATAHATI said...

yeke.terima kasih awak..huhu awak ni terlalu memuji sy..huhu saya ni biasa2 aja..alhamdulillah sy senang coz dapat berkongsi ttg apa yg sy bce sbg manfaat pd diri kita bersama..teruskan membca ;)

Anonymous said...

sama2 kasih..hehe ana juga suka kenal dgn anta.

Anonymous said...

hehe kasih diterima alhamdulillah ;p..ahaks yea benar anta suke kenal sma ana?hehe bguslahh anta dari mana?salam ukhuwah..terima kasih atas komen2 yg membina awak..semoga usaha kita diredhai ALLAH.