Thursday, August 21, 2008

OST Akukah Tanggang

Lagu Kelahiran by Adi Putra (OST Akukah Tanggang)

Angin meniup
Seluruh alam Semesta
Terangnya amat menyilaukan
pancaindera


Hanya Ibunda
Sentiasa memuja
Ikhlas dr lubuk hatiku
puspawarna

Bertahun dah berlalu
Tinggalkan rasa pilu
Amat Sukar Disebut lagi
Jadikan ku sayu

Kelahiran
Bagiku Istimewa
Ku Bersyukur padamu
Bonda..........

Kekusutan
Akan Ku Hadapi
Kerna Berjauhan darimu
Telah sekian lama

Fuh Best giler lagu nieh..tidak ku sangka sedap jugak suara si adi putra nih ;P..mmg class..selain bwajah 'macho',lakonan yg dier bawa pulak sungguh mantap dan membuatkan ana jdi 'benci' pd watak ridzuan dalam lakonan tersebut..hehe hanya lakonan je ana tak suke sbenarnya tapi ana jugak jugak salah srg peminatnya..hikhik..huhu bagus jugak drama2 camni krn ia memberikan kita satu pengajaran tentang pengorbanan seorang ibu dan tulusnya kasih ibu kpd seorang anak...jadi hormatilah ibubapa kita krn tanpa mereka siapalah kita...belajarlah mengasihi dan mencontohi ibubapa kita agar anak2 kita nanti akan tahu bagaimana menghormati kita..

1 comments:

aku adalah aku said...

ko minat adi putra??ohh tidakk..aku tidak percaya...ko kan muslimah sejati ;p..compare to adi putra aku rasa aku lagik macho dari adi putra..aku lah laki2 idaman semalaya masa kat matrix dlu..haha